2014. november 17., hétfő

Az ötödik játék

Érdekes gondolatok születtek Az ötödik kapcsán is; nézzétek csak:

Gondolatok az előadás előtt:
  • - feszültség
  • - harmónia
  • - utálok várni
  • - felejtés
  • - szerelem
  • - csapat
  • - nagyon hangulatos a hely
  • - összpontosítás
  • - magas szintű mozgáskultúra
  • - szakmai minőség
  • - ötödik elem
  • - születésem napja :)
  • - ide elhozom a páromat
  • - urbán
  • - cipő nélkül
  • - vajon a klasszikus balett mozdulatai, szabályai mennyi szerepet kapnak a társadalmi megkötöttségek ábrázolásakor
  • - Vivaldi szuper
  • - miért Sissi tánchét?
  • - gyönyörű balerinák
  • - szerelmes vagyok ♥
  • - erős képek
  • - modern tánc
  • - szórakoztató
  • - Luc Besson: Az ötödik elem
És az előadás után:
  • - cirkusz
  • - bábú
  • - nagyon erotikus volt számomra
  • - libabőrös lettem az előadás alatt
  • - a klasszikus balett elemek csak viccként bukkantak elő
  • - nyomaszó, hideg
  • - Tetszett? Még nem tudom!
  • - Tanulni kell a tánc nyelvét.
  • - profizmus
  • - egység: férfiak, nők
  • - a klasszikus zene szebb, mint a modern
  • - nem értem, nem értem, nem értem
  • - a tánc mellett komoly színészi játék
  • - elgondolkodtató, nagyon erős darab
  • - kitartás
  • - Az összetartás fontos egy kapcsolatban
  • - tapsra cselekszel, elidegenedett világ
  • - ha mást gondolsz, a tömeg megpróbál bedarálni
A gondolatokat köszönjük Zitának, Yvette-nek, Gábor Bernátnak, virágcserépnek, Farkas Kristófnak, Csillának, Zolinak, Dórának, P. Attilának, Makinak, Pálmai Orsinak, Pélyi Bettinának és McMurphy-nek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése